Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:14:49+01:00
Imię to wybrałem ponieważ, zafascynowała mnie postać św. Karola Boromeusza. Potrafił grać na wiolonczeli co bardzo cenię, a także znał się na sztuce.Fundował sierocińce, przytułki dla bezdomnych i przytułki dla dziewcząt i kobiet. W czasie kilkakrotnie wybuchającej w Mediolanie epidemii nakazywał otwierać spichlerze i rozdawać żywność ubogim. Osobiście spowiadał chorych i udzielał im sakramentów. Podczas epidemii ospy (1577 r.) prowadził boso procesję pokutną ulicami miasta.
Ogólnie imię Karol kojarze z bardzo dobrym człowiekiem , który cenni biednych i potrzebujacych pomocy .

Przysłowie : Na Karola wyjrzy spod śniegu rola.
2 4 2
2010-01-03T20:37:07+01:00
Wybralem imie karol poniewaz kojarzy mi sie ono z czlowiekiem prawym, ktory tak jak ja do szczesliwego zycia potrzebuje jedynie milosci swych bliznich oraz prawdy swego serca... Wielu mezczyzn ktorzy mieli lub maja dane na imie Karol bardzo mnie fascynuja, poniewaz sa oni w pewnym rodzaju wyjatkowi nie do zastapienia. Gdyby przyjzec sie blizszemu znaczeniu tego imienia oznacza ono człowieka mężnego lub wojownika, czyli tego, którego ciezko nie zauwazyc. W przeszlosci Karol dawano na imie tym, którzy mieli zadadki na kogos ponad innych np. krolowie, ksieza, doktorzy itp... Teraz to imie zostalo wprowadzone w czestszy obieg niestety coraz mniej osob zauwaza prawdziwa "druga strone medalu" tego imienia. Ja zauwazylem ja jako nieliczny i jestem z tego szczerze dumny...
3 4 3