Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:01:46+01:00
Negatywne:
-Zanieczyszczenie środowiska
-Zagrożenie dla ludzi
Pozytywne:
-Informacje wydobyte podczas erupcji ITP
-Użyźnienie gleby
75 4 75
dzięki mam tak naprawdę 10 lat i jestem bardzo ambitny i robi e projekt do szkoły na przyrodę
2010-01-03T20:03:27+01:00
Pozytywne to to że dają one dosyć żyzną ziemię pod różne uprawy dlatego niektórzy ludzie postanawiają mieszkać w pobliżu wulkanów.
Negatyne są bardzo wielkie zniszczenia jakie pozostawia za sobą lawa.
21 3 21
dzięki mam tak naprawdę 10 lat i jestem bardzo ambitny i robi e projekt do szkoły na przyrodę
2010-01-03T20:04:57+01:00
Erupcja wulkanów jest przyvzyną wielu zniszczeń, smierci setki tysiecy ludzi, efektrm eybuchu wulkanu może być także fala tsunami, a pył idący do atmosfery może pociągnąć za sobą zmiany klimatyczne w skali całego globu.

Może być??
36 2 36
dzięki mam tak naprawdę 10 lat i jestem bardzo ambitny i robi e projekt do szkoły na przyrodę