Odpowiedzi

2010-01-03T20:09:11+01:00
Zasłużył na to miano ponieważ wyrzekł się wszystkiego co dobre.
Nawet gdy miał szansę porozmawiać z ojcem który na pewno by się nim zaopiekował on nie powiedział mu że jest jego synem. Zamiast tego powiedział żeby w imie jego syna dał mu schronienie. Zamieszkał pod schodami do kościoła i jadł resztki.
Wiódł takie życie aż do śmierci nie prosząc nikogo o zlitowanie.



licze na naj :):):):):)
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:12:16+01:00
Św. Aleksy zasługuję na miano ascety ponieważ dobrowolnie zrezygnował ze wszelkich dóbr i wygód. Aleksy, bohater średniowiecznej legendy, urodził się w zamożnej rzymskiej rodzinie. Kiedy dorósł został dziedzicem rodzinnego majątku i pojął za żone Famijanę. Tuż po ślubie, za zgodą małżonki, opuścił dom i ruszył w świat, aby służyć Bogu. Zarówno Aleksy, jak i Famijana postanowili zachować czystość cielesnąi połączyć się dopiero po śmierci w niebie.
Alesky jako nierozpoznany przez nikogo żebrak spędził aż 16 lat na progach rodzinnego domu DOBROWOLNIE rezygnując z wszelkich wygód. Chciał się całkowicie oddać Bogu.
18 4 18