Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:33:48+01:00
1) Stosowanie urządzeń odpylających i oczyszczających powietrze o wysokiej skuteczności (filtry, płuczki).
2) Stosowanie technologii przemysłowych mających na celu ograniczenie przenikania pyłów i gazów do atmosfery.
3) Stosowanie katalizatorów samochodowych.
4) Ograniczanie ruchu samochodowego i wprowadzanie pojazdów elektrycznych.
5) Częstsze używanie rowerów niż samochodów.
6) Odsiarczanie paliw.
2010-01-03T20:36:30+01:00
Żeby oczyścić powietrze należy dokonać:

zmian technologicznych,
zamontować skuteczne urządzenia oczyszczające dla źródeł emisji (cyklony, filtry workowe, elektrofiltry, skrubery, odpylacze),
ustalić prawidłowe kryteria oceny zanieczyszczeń