Ej powiedzcie mi jak to zrobić próbowałam już alt+ctrl i alt+shift i wogule. Wpisuje hasło do kompa i pisze,,czy nie pamiętasz hasła?'' ale ja wpisuje dobre. Nie jest z dużej litery nie jest wł. caps lock . Myślę ze literki sie poprzestawiały. Weźcie powiedzcie. aha w haśle nie ma Y i Z

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:09:02+01:00
CTRL+ALT+DELETE
konto: administrator
hasło: nic nie wpisuj

tak jest standardowo jak nikt nie wpisał hasła przy instalacji
2010-01-03T20:09:41+01:00
Naciśnij NUM jeśli to nie to to znam inne sposoby
2010-01-03T20:11:39+01:00
Nie tylko Y i Z się przestawiają, jeśli rzeczywiście nie zmieniałaś hasła (a zdarza się, że później nie pamięta się nowego), to może rzezcywiście w klawiaturze poprzestawiały się literki, nie tylko Y i Z się przestawia, spróbuj
nacisnąc Ctrl + Shift równocześnie, może to pomoże :),
a w ostateczności wyłączam komputer na chwilę aby opadły emocje i uruchamiam go ponownie, próbując jeszcze raz, działa