Odpowiedzi

2009-09-17T18:31:19+02:00
A) mikoryzie - korzenie drzew z grzybnią
b)symbiozie - glon z grzybem (porost)
c)neutraliźmie - sarna i jeleń
d)drapieżnictwie - wilk i owca :)
e)pasożytnictwie - tasiemiec i czlowiek
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T18:32:52+02:00
A) borowik i sosna, koźlarz i brzoza
b)Amfiprion okoniowy i ukwiałem,
c)neutraliźmie - bocian i sikorka, karp i rekin żarłacz
d)drapieżnictwie- lew i bawół, biedronka siedmiokropka i mszyca
e)pasożytnictwie: pchła i pies, wszy i człowiek
2009-09-17T18:41:29+02:00
A) borowik i sosna, koźlarz i brzoza
b)Amfiprion okoniowy i ukwiałem,
c)neutraliźmie - bocian i sikorka, karp i rekin żarłacz
d)drapieżnictwie- lew i bawół, biedronka siedmiokropka i mszyca
e)pasożytnictwie: pchła i pies, wszy i człowiek

proszee