Odpowiedzi

2010-01-03T20:24:51+01:00
1|5x+6|=4
5x=4-6
5x=-2|:5
x= -2/5


2 |2x-3|-|x+1|=3x-10
2010-01-03T20:27:50+01:00
5x+6=4 4+6=5x 10=5x/podzielić na 5 x=2
2x-3 -x+1=3x-10 2x+x-3-1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:29:11+01:00
1|5x+6|=4
5x+6=4 v -5x-6=4
5x=-2 v -5x=10
x=-0,4 v x=-2

2 |2x-3|-|x+1|=3x-10
2x-3-x-1=3x-10
x-4=3x-10
2x=6
x=3
v
3-2x+x+1=3x-10
-x+4=3x-10
14=2x
x=7
v
3-2x+x+1=3x-10
4-x=3x-10
14=4x
x=2/7
v
2x-3+x+1=3x-10
3x-2=3x-10 równ sprzeczne

x=3 v x=7 v x=2/7

(v = lub)