Odpowiedzi

2010-01-03T20:35:42+01:00
Zaniżona ocena:
Jeżeli nie akceptujesz siebie,swojego ciała,swojego charakteru,uważasz się za gorszą/gorszego i nie poradzisz sobie z tym bedzie to miało skutki w przyszłości i nie tylko.
Zawyżona samoocena:
Na pewno zbyt wysoka samoocena skutkuje małym gronem przyjaciół czy nawet znajomych.
Coś takiego może też doprowadzić do niemałego załamania kiedy się okażę,ze jednak są lepsi :D.
Taki ktoś może być zawiedziony,gdy dowie się,że jest przeciętny
16 2 16
2010-01-03T20:37:44+01:00
Określ , jakie mogą być skutki zawyżonej i zaniżonej samooceny.

Osoba, która ma zawyżoną samoocenę staje się zbyt pewna siebie, wydaje jej się, że jest najlepsza. Często takie osoby lubią się przechwalać, pokazywać innym jakie to one są "fajne".
Osoba, która ma zaniżoną samoocenę nie jest pewna siebie, wydaje jej się, że cokolwiek zrobi to będzie źle. Taka osoba ma problemy z nawiązywaniem kontaktów, okazywaniem oczuć.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:37:54+01:00
Skutki zawyżonej samooceny mogą być takie,że człowiek nie widzi swoich błędów, nie chce ich widzieć, gdyż przerasta go duma.Praktycznie człowiek widzi czubek własnego nosa.Natomiast skutki zaniżonej oceny mogą być takie, iż człowiek nie potrafi siebie docenić wydaje mu się wszystko robi źle nic mu się nie udaje.Nie jest pewny siebie.
13 4 13