Przetłumacz cytaty na j. polski
1. my interest is the future because i'm going to spend the rest of my life there. (charles f. kattering
2. look before or you will find yourself behind (benjamin franklin)
3. tomorrow will give us something to think about (marcus tullius cicero)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:50:28+01:00
1. Moje zainteresowania to przyszłość, bo mam zamiar spędzić tam resztę mojego życia. (Charles F. Kattering)
2. Patrz przed lub znajdziesz się w tyle. (Benjamin Franklin)
3. Jutro da nam coś do myślenia o tym... (Marcus Tullius Cicero)

Od razu mówię,że mogę się mylić bo tłumaczyłam to sama =)
2010-01-03T21:46:50+01:00
1 Moim celem jest przyszłość ,ponieważ tam będę chciał spędzić resztę mego życia (charles f. kattering)
2Patrz naprzód albo znajdziesz się w tyle ??????(benjamin franklin)
3Jutro da nam coś do myślenia. (marcus tullius cicero)
2010-01-03T23:21:44+01:00
1.Moje zainteresowania to przyszłość, bo mam zamiar spędzić resztę mojego życia. (Charles kattering f.
2. patrz przed lub znajdą się z tyłu (Benjamin Franklin)
3. jutro da nam coś do myślenia (Marcus Tullius Cicero)