Wpisz w lukę odpowiednią wartość rytmiczną, tak aby łączny czas trwania nut i pauz był równy nucie lub pauzie z kropką.

ćwierćnuta z kropką = ćwierćnuta + __________
ósemka z kropką = ósemka + __________
pauza ćwierćnutowa z kropką = ćwierćnuta + _________
pauza półnutowa z kropką = pauza półnutowa + _________
półnuta z kropką = półnuta + _________
cała nuta z kropką = cała nuta + _________
pauza ósemkowa z kropką = pauza ósemkowa + ________
pauza całonutowa z kropką = pauza całonutowa + ________


za uzupełnienie całego daje najki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:49:33+01:00
Ćwierćnuta z kropką = ćwierćnuta + ósemka
ósemka z kropką = ósemka + szesnastka
pauza ćwierćnutowa z kropką = ćwierćnuta + pauza ósemkowa
pauza półnutowa z kropką = pauza półnutowa + pauza ćwierćnutowa
półnuta z kropką = półnuta + ćwierćnuta
cała nuta z kropką = cała nuta + ółnuta
pauza ósemkowa z kropką = pauza ósemkowa + pauza szesnastkowa
pauza całonutowa z kropką = pauza całonutowa + pauza półnutowa
6 3 6
2010-01-03T20:51:09+01:00
Ćwierćnuta z kropką = ćwierćnuta + ósemka
ósemka z kropką = ósemka + szesnastka
pauza ćwierćnutowa z kropką = pauza ćwierćnutowa + pauza ósemkowa
pauza półnutowa z kropką = pauza półnutowa + pauza ćwierćnutowa
półnuta z kropką = półnuta + ćwierćnuta
cała nuta z kropką = cała nuta + półnuta
pauza ósemkowa z kropką = pauza ósemkowa+ pauza szestnastkowa
pauza całonutowa z kropką = pauza całonutowa + pauza półnutowa


4 4 4
2010-01-03T21:24:04+01:00
Ćwierćnuta z kropką = ćwierćnuta + ósemka
ósemka z kropką = ósemka + szestnastka
pauza ćwierćnutowa z kropką = ćwierćnuta + pauza ósemkowa
pauza półnutowa z kropką = pauza półnutowa + pauza ćwierćnutowa
półnuta z kropką = półnuta + ćwierćnuta
cała nuta z kropką = cała nuta +półnuta
4 2 4