Zad1
Na planie wykonanym w skali 1:400 odległość od sali gimnastycznej do szatni wynosi 2,5 cm. Jak daleko jest w rzeczywistości od sali do szatni ?

Zad2
Długość boków pewnego prostokąta wynoszą 12 cm i 24cm . Podaj wymiary podobnego do niego prostokąta o polu równym 72m² .

3

Odpowiedzi

2010-01-03T20:59:36+01:00
1.

2,5 * 400=1000cm=10m

Odp. 10 metrów

2.

72m2=720000cmkwadratowych

24cm i 3000 cm- Odp
2010-01-03T21:01:25+01:00
1cm-400cm
2,5cm-x

x=2,5cm*4m/1cm
x=10m

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:08:50+01:00
Zad.1 X=(2.5*400)/1=1000 cm=10m
zad.2 drugi prostokąt 6m i 12m