KRZYZOWKA??
1podczas tego procesu jest uwalniana energia
2narzad sluzacy do wymiany gazowej w srodowisku ladowym
3narzad umozliwiajacy przeprowadzenie wymiany gazowej w srodowisku wodnym
4jest niezbedna do zycia
5organizymy wykorzystywane przez czlowieka do wypieku ciasta
6oddychanie,w ktorego wyniku powstaje np.alkohol etylowy

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T20:59:56+01:00
1. Oddychanie
2. Płuca
3.Skrzela
4Woda
5.drożdże
6 beztlenowe

Pozdrawiam
Ostatnie powinno być ,,fermentacja".
2010-01-03T21:01:04+01:00
1 fotosynteza
2 płuca
3skrzela
4woda
5drożdże
6 fermentacja (nie jestem pewien)
Pierwsze powinno być ,,oddychanie"
2010-01-03T21:01:28+01:00
1podczas tego procesu jest uwalniana energia
2narzad sluzacy do wymiany gazowej w srodowisku ladowym
3narzad umozliwiajacy przeprowadzenie wymiany gazowej w srodowisku wodnym
4jest niezbedna do zycia
5organizymy wykorzystywane przez czlowieka do wypieku ciasta
6oddychanie,w ktorego wyniku powstaje np.alkohol etylowy



1. odzywianie
2. pluca
3. skrzela
4. woda, energia sloneczna
5. drożdze
6....