Gramatyka i Stylistyka Język polski Gimnazjum podręcznik 1
zad.3 str.62
Rozdziel podane spójniki na występujące w zdaniach złożonych współrzędnie oraz w zdaniach złożonych podrzędnie
dlatego, lub , ponieważ , chociaż , i ,żę ,gdyż ,oraz , a ,bowiem , ale , albo , zatem , więc, aby ,ani ,jeśli,żeby

2

Odpowiedzi

2010-01-03T21:04:14+01:00
Gramatyka i Stylistyka Język polski Gimnazjum podręcznik 1
zad.3 str.62
Rozdziel podane spójniki na występujące w zdaniach złożonych współrzędnie oraz w zdaniach złożonych podrzędnie
dlatego, lub , ponieważ , chociaż , i ,żę ,gdyż ,oraz , a ,bowiem , ale , albo , zatem , więc, aby ,ani ,jeśli,żeby



wspolrzedne:
i oraz a ale albo zatem wiec ani

...reszta do podrzednych
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:14:07+01:00


współrzędne: i, a, oraz, albo, lub, ani, ale, dlatego, więc, zatem, bowiem
podrzędne: że, ponieważ, jeśli, aby, żeby, chociaż, gdyż
28 1 28