Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:05:08+01:00
Moim zdaniem brak kultury osobistej, lub jej posiadanie nie ma nic wspólnego ani z wiarą ani szacunkiem dla przedstawicieli innych religi. Tak samo wieszanie na ścianach lub nie wieszanie krzyża.
Można szanować innowierców pod krzyżem, a można nie szanować w pustej sali bez żadnych emblematów. I odwrotnie.
Można kogoś nie szanować w sposób kulturalny, a można też szanować i być niegrzecznym.


Myslę że pomogłam licze na naj;p
pozdrowienia;p
1 5 1
2010-01-03T21:05:24+01:00
Jestem za wieszaniem krzyży w klasach ponieważ trzeba uczyć dzieci wiary i żeby pamiętały o BOGU a jak widzą taki krzyż to zaczynają pamietać i się opanowywują