Odpowiedzi

2010-01-03T21:08:30+01:00
A) 20% 24 godzin to po prostu 1/5 24 godzin ;) tak więc 1/5*24 = 4 godziny i 48 minut.
b) 60% - 180 dag
100% - x dag
x=(180*100)/60 = 300

c) tydzień ma 7 dni, więc mamy ułamek 4/7 ≈57,14 %
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T21:08:57+01:00
20%×24h=0,2×24h=4,8h

180 dag -- 60%
x -- 100%

x= (100%×180dag)/(60%) = 300 dag


7 --- 100%
4 --- x

x = (4×100%)/7 ≈ 57,14%