Odpowiedzi

2010-01-03T21:13:25+01:00
To państwo przeszł trzy rozbiory
i ma piekne góry tatr
a jak nie wiesz jeszcze co to za
państwo to jeszcze ma stolicę Warszawę

Odp:Polska

Są tam pasma górskie
i wielkie szczyty są tam
tez jeziora i rzeki
a jak jeszcze nie wiesz co to może byc
to jest to kraina geograficzna

Odp:Góry

Bo to jest stolica Francji
Bo tam jest wielka wieża
elfie no i jest to wielkie miasto

odp:Paryż


Myśle ze ci pomogłam ;P
Licze na naj;P
Pozdrowienia;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:17:39+01:00
Kraj w którym spotkać można tulipany i wiatraki?:)
-Holandia.
Państwo z czerwonym liściem na fladze?
-Kanada.
Największe państwo na świecie?
-Rosja
państwo w którym żyje najwięcej ludzi na świecie?
Japonia
Państwo w kształcie buta?
Włochy
Największa wyspa na świecie?
Grenlandia

To tyle...
Nie mam innych pomysłów
:)
Pozdrowienia:]