Zad.

Na urodziny Magdy przyszlo X kolegów i Y koleżanek .
a)Ile osób bylo na urodzinach (nie zapomnij o magdzie )
b)Ile osób byloby na urodzinach, gdyby przyszlo o trzech kolegow mniej i dwa razy wiecej kolezanek ??


Prosze o obliczeniaaa ; DD ^^

3

Odpowiedzi

2010-01-03T21:09:25+01:00
2010-01-03T21:09:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:10:58+01:00
X+y+m=tyle osób było na urodzinach
2y+(x-3)+m=tyle by było, gdyby przyszło 2razy więcej koleżanek i o 3 mniej kolegów
4 4 4