Proszę o zagadnienia, które były poruszone w książce pt.: "Boska cząstka" . Chodzi głównie o to jakie tematy (z fizyki oczywiście) zostały przedstawione w książce. Np.: rozszczepienie atomów itp.

Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-20T04:59:38+02:00
W załączniku przesyłam Ci spis tresci tej ksiązki, nieżle się nad nim napracowałem. Jak chcesz coś wiecej, pisz pw.
2009-09-20T07:44:30+02:00
Musisz sobie na postawione zagadnienie sama odpowiedzieć na pytanie najlepiej jakbys zajrzała do źródła cztajac ksiązke. Fajnie sie ja czyta napisana jest w spsob popularnonaukowy. Wracajac do tematu napewno ci chodziło o rozsczepianie jadra atomowego. To nic innego ogólnie rzecz biorąc jak przemiana jądrowa polegająca na rozpadzie jądra na dwie czesci o fragmentach zblizonych do siebie mas...dalej dowiesz sie juz z ksiazki pozdrawiam:)
2009-09-20T07:51:29+02:00
Rozszczepienie jądra atomowego.
Polega na rozczepieniu (rozerwaniu) atomu na dwie części zbliżone do siebie. Wykorzystywane jest min. w elektrowniach atomowych.