Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:20:27+01:00
1) 180 min=3h
V=s/t=240 km/3h=80 km/h
2)t=s/V=18km/72km/h=0,25 h =15 minut
4 3 4
2010-01-03T21:21:35+01:00
1.Oblicz szybkośc samochodu który w ciągu 180 minut pokonał 240 km.

180 minut = 3 godziny
W trzy godziny pokonał 240 km, czyli w godzinę 80.
Szybkość to 80km/h

2. Ile czasu potrzeba aby samochód jadący z szybkością 72 km/h pokonał odległość 18 km.

72/18=4

60 minut na 4 = 15

ODP. 15min
5 5 5