Sałatka grecka,uważana za zdrowy, pełnowartościowy posiłek,zawiera m in pomidory,ogórki.paprykę,ser feta,oliwki oraz oliwę wypisz składniki sałatki które są źródłem

białek....................
tłuszczów...........................
węglowodanów......................
witamin..................
soli mineralnych...................

3

Odpowiedzi

2010-01-03T21:37:39+01:00
Białka - ser feta
Tłuszcze- oliwki, oliwa
Węglowodany- pomidory
Witaminy- pomidory, ogórki, papryka
sole mineralne pomidory ogórki
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:37:57+01:00
Białek - ser feta
tłuszczów - oliwa
węglowodanów - papryka, pomidor, ogórek
witamin - papryka, pomidor, ogórek
soli mineralnych - ser feta
36 3 36
2010-01-03T21:57:17+01:00
Białka: pomidory, ser feta
tłuszcze: pomidory, ser feta, oliwa
węglowodany: pomidory, ser feta, papryka
witaminy: pomidory,ogórek, oliwki, oliwa, papryka
sole mineralne: ogórek,ser feta, oliwki, papryka

powinno być dobrze.. mam nadzieje, że pomogłam:)
31 4 31