Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-03T21:42:23+01:00
Stworzyciel świata, osoba, która jest niewidoczna, nie można jej dotknąć ani z nią porozmawiać, która jest wszechmogąca i miłosierna. Kocha nas bezwarunkowo i po śmierci dzięki niej trafiamy do nieba (zbawienie).
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:43:07+01:00
Pan Bóg jest to Duch najdoskonalszy, Stworzyciel świata i nasz najlepszy Ojciec.
(Katechizm)
2 4 2