Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:45:15+01:00
Mamy wstążkę, która jest prostokątem o wymiarach 5m i 0,8m... jedna strona jest pokolorowana czyli liczymy pole jak u normalnego prostokąta:
P=5m*0,8m=4m²

O to właśnie poznaliśmy pole jednej serpentynki... mamy ich 10 więc 10P=10*4m²=40m²
2010-01-03T21:46:33+01:00
5m*0,8m=4m² <- pole powierzchni jednej wstążki
10*4m2=40m²
Pole powierzchni zadrukowanej wynosi 40 m².


2010-01-03T21:48:40+01:00
A=5m
b=0,8m
P1=4m2
P2=4m2*10=40m2

Pole powierzchni zadrukowanej wynosi 40m2. ;))