Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T22:00:15+01:00
1. prowadzenia rezerw państwowych,
2.wspierania restrukturyzacji przemysłowego potencjału obronnego i modernizacji technicznej Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej,
3. wykonywania działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym, a także używaniem materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego,
4. międzynarodowych umów o współpracy w dziedzinie przemysłów obronnych z Izraelem i Grecją,
5.upoważniania przedsiębiorców do udziału w przetargach organizowanych przez NATO oraz wydawaniem decyzji MG w sprawie oferty korzyści przemysłowych do udziału w Programie wczesnego ostrzegania i kontroli powietrznej NATO (NAEW&C).
2010-01-03T22:03:24+01:00
Wzmożone zatrzymywanie przestępców
Zakup maszyn medycznych
Zakupienie leków z zagranicy które wyleczają ciężko chorych ludzi
Wiecej ośrodków społecznych
Zmniejszenie wygłodzenia u dzieci
Poprawa warunków pracy
Legalne prace