Odpowiedzi

2010-01-03T21:58:08+01:00
Odstetki Jerzego :
14.5%=0.145
6000zł * 0.145=870 zł

odsetki Kasi:

11.5%=0.115
0.115*8000zł=920 zł

920 zł>870 zł

Kasia zapłaci więcej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T21:58:47+01:00
Jerzy:
14,5%=0,145
0,145*6000zł=870zł

Kasia:
11,5%=0,115
0,115*8000zł=920zł

870zł<920zł

Odp.: Wyższą kwotę odsetek zapłaci Kasia.
1 5 1
2010-01-03T22:01:12+01:00
Jerzy
6000*14,5/100=870zł oprocentowanie w pierwszym przypadku

Kasia
8000*11,5/100=920zł oprocentowanie w drugim przypadku



Odp. Po roku Kasia zapłaci większe odsetki