1.Jaki procent kwoty 240 zł stanowi 24 zł, a jaki 12 zł?
2.jaką długosc ma trasa jesli 20% tej trasy ma długosc 5 km?
3.jakim procentem liczby "a" jest liczba "b"?
a)a=b,b=0,5
b)a=200, b=26
c)a=3, b=0,198
4 oblicz:
0,21%liczby 1¹¹/₁₄

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-17T19:02:53+02:00
To jest z takiej książki kalendarz gimnazjalisty, no nie? Dzisiaj robiłam identyczne zadania :)
1. 24zł=10% 12zł=5%
2. 25km
3.
a) tam jest chyba a=8 a b=0,5 a nie a=b
6,25%
b) 13%
c) 6,6%
4. 3/800
1 5 1
2009-09-17T19:06:06+02:00
1. 10% i 5%
2. 25km
3. a) 100%
b)13%
c) 6,6%
4. 0,00015
2009-09-17T19:28:36+02:00
1. x-procent
240 * x =24
x=240/24=10%
2.x- trasa początkowa
x*20%=5