Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T22:41:19+01:00
Odwrócił się do kraju – Aby oddać mu cześć
Schował miecz pod swym ciałem – aby nnajeźćcy go nie zabrali
wyciąga ku niebu rękawicę - oddaje ją Bogu
2010-01-03T22:50:25+01:00
A)odwraca twarz ku Hiszpani- pokazuje, że walczył i zginął w walce , a nie uciekł
b)modli się do Boga- w chwili śmierci żałuje za swoje grzechy, aby trafić do nieba
c) ofiaruje Bogu swoją prawicę- robi to na znak skruchy