Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-03T22:41:48+01:00
Gyros und Tsatsiki = Griechenland (Grecja)
Schinken, Salate und Kase = Mesopotamien (Mezopotamia)
Fondue = Frankreich (Francja)
Orangen= China (Chiny)
Kebab = Türkei (Turcja)
5 4 5
2010-01-03T22:42:43+01:00
Gyros tsatsiki - Grecja
Schnecken, Salate und Käse Francja
Fondue Szwajcaria
Orangen Chiny
Kebab Turcja
4 4 4
2010-01-03T23:44:26+01:00
Fondue-Szwajcaria, kebab-turcja, gyros i tsatsiki-grecja,orange-portugalia,brazylia
1 1 1