Odpowiedzi

2010-01-04T11:20:00+01:00
Zad. 5
a = 4,5 m
b = 4 m
c = 2,5 m
Pppokoju =2ab+2ac+2bc
Pppokoju = 2*4,5*4 + 2*4,5*2,5 + 2*4*2,5 = 36 + 22,5 + 20 = 78,5 m²

78,5 - 20%*78,5 = 78,5 - 15,7 = 62,8
62,8/13 = 4 10,8/13

Odp.: Na pomalowanie swojego pokoju Zosia potrzebowała będzię 5 puszek farby.
Zad. 6
sin a = 1/3
cos a = - 1/3
tg a = -1
ctg a = -1
Zad. 7
sin750°+ ctg390° = 1/2 + 3^0,5/2 = (1+3^0,5)/2
Zad. 8
a.) sin a = (-2^0,5)/2
a = 225° a = 5/4 π
b.) tg a ≥ 3^0,5
a ≥ 60° a ≥ π/3
Zad. 9
(cosx +tgx*sinx) ctgx = 1/sinx
Lewa strona = (cosx + sinx/cosx * sinx) * ctgx = (cos²x/cosx + sin²/cosx)* cosx/sinx = ((cos²x+sin²x)/cosx)*cosx/sinx = 1/cosx * cosx/sinx = 1/sinx
Lewa strona = Prawa strona
Tożsamość poprawna ;)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T11:35:04+01:00