Odpowiedzi

2010-01-04T09:23:32+01:00
Ukraina,Ustka,Ukośnica(begonia), Uchatka(foka), Ula.
Oman(Afryka), Opatów, Orchidea, Orka, Oliwia
Zambia, Zamość, Zawilec, Zając, Zuzanna
Węgry,Wałbrzych,Winorośl, Wieloryb, Wojtek
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T10:56:32+01:00
Zwierzęta na literę:
- u: uchatek
-o: owca
-z: zebra
-w: wieloryb

Imiona na literę :
-u: Ula
-o: Ola
-z: Zosia
-w: Weronika

Miasta na literę
-u: Ustka
-o: Opole
-z: Zakrzew
-w: Warszawa

Państwo na literę
-u: Ukraina
-o: Oman
-z: Zambia
-w: Wielka Brytania

Roślina na literę
-u :
-o: ogórek
-z: ziemniak
-w: wiśnia
2010-01-04T11:02:22+01:00
-Uganda (afryka) , Ustrzyki Dolne (podkarpackie) ,Urdzik karpacki , Uszatka (sowa), Urszula;
-Oman(afryka) , Opole , Orzech , Orangutan , Olga ;
-Zimbabwe (afryka) , Zielona Góra , Ziarnopłon wiosenny , Zebra , Zenon ;
-Watykan , Warszawa , Wiśnia , Wielbłąd , Wiesław ;