Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T11:47:46+01:00
Instalujesz sobie jaka chcesz i jest to w pełni darmowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T11:48:29+01:00
Jest to darmowe. Wchodzisz na wyszukiwarkę np. google.pl i wpisujesz:
- mozilla firefox pl pobierz
- google chrome pobierz
- opera pobierz
- netscape pobierz

itd. Jeśli chodzi o wybór przeglądarki to polecam tą pierwszą.

Następnie, ściągamy, instalujemy i cieszymy się nową przeglądarką.

Pozdrawiam
2010-01-04T12:27:31+01:00
Ściągasz z neta przeglądarkę (najlepiej firefox 3.5 lub nowszą) i instalujesz a potem możesz użwać i firefox i Internet exploder