ZAD1
AGATAKA NIE ZDAZYLA ZAPISAC PYTANIA DO ZADANIAULUZ DWA PYTANIA I ROZWIAZ ZADANIE
W CUKIERNI BYLO 6 TORTOW CZEKOLADOWYCH I 3 ORZECHOWE .TORTY CZEKOLADOWE WAZYLY PO 1 (1/2) KG A ,ORZECHOWE PO 1 (1/4)KG.SPRZEDANO 2 TORTY CZEKOLADOWE I 2 ORZECHOWE
PYTANIE1
ROZWIAZANNE
ODP
PYTANIE2
ROZWIAZANIE
ODP

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T12:32:35+01:00
Pytanie 1 :
Ile ważyły w sumie kupione torty ?
Rozwiązanie :
2razy 1(1/2)= 3kg
2 razy 1(1/4) = 2,5 kg
3kg+2,5 kg = 5.5kg
Odp. Torty ważyły razem 5,5 kg

Pytanie2 :
Ile wszystkich tortów zostało po zakupie?
6+3=9
2+2=4
9-4= 5
Odp. Po zakupie zostało wszystkich tortów 5.
2010-01-04T12:40:40+01:00
Pyt.1
ile razem wazyly torty?
2*1,5 kg+2*1,25=3kg+2,5kg= 5,5 kg
Odp. tarty razem wazyly 5,5 kg.
xD

pyt.2
ile tortow zostalo w cukierni?
6+3=9
2+2=4
9-4=5
Odp. w cukierni zostalo 5 tortow.