Odpowiedzi

2010-01-04T13:37:10+01:00
Zadanie domowe zostało bardzo szybko rozwiązane przez dobrego ucznia.

orzeczeniem jest wyraz: rozwiązane ;)
2010-01-04T13:39:31+01:00
Dobry uczeń bardzo szybko rozwiązal zadanie domowe----> Zadanie domowe zostało rozwiązane przez dobrego ucznia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T13:44:18+01:00
Zadanie domowe bardzo szybko zostało rozwiazane przez dobrego ucznia

orzeczenie imienne ZOSTAŁO ROZWIĄZANE