Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T13:44:03+01:00
Mój tegoroczny sylwester nie różnił się od poprzedniego,chyba tylko tym ze zeganałam rok 2009,a nie 2008..
cierpliwie czekałam do północy,bawiąc się z przyjaciółmi..
wznieśliśmy toast po północy.NA zakończenie na dworze podziwialiśmy rozświetlone fajerwerkami nocne niebo.;)
2010-01-04T13:51:04+01:00
To był udany dzień, ale ostatni w tym roku jeszcze nie dawo był 2008 póżniej 2009 a teraz już 2010.Było świetnie.
Fajna muzyka a słodycze i oczywiście dobra zabawa.A na koniec wielkie fajerwerki.