Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T13:45:34+01:00
Łańcuch górski, górotwór w postaci wydłużonego pasma, zwykle złożonego z szeregu równoległych do siebie grzbietów, oddzielonych kotlinami górskimi, podłużnymi dolinami i obniżeniami. Łańcuchy górskie są często poprzecinane, w całości lub częściowo, poprzecznymi dolinami rzecznymi (przełomami).

Pasmo górskie - grupa gór o wyraźnie wydłużonym grzbiecie górskim.

Mam nadzieję, że pomogłam ! :D
34 2 34
2010-01-04T13:48:30+01:00
Różnica polega na tym ze do pasma górskiego zalicza sie tylko grzbiety gór,a do łańcucha górskiego oprócz tego kotliny z przylegającymi do nich podgórzami
123 3 123