Odpowiedzi

2010-01-04T14:25:20+01:00
A) zamieniamy jednostki
a=2cm
b=1dm = 10cm
c= 5mm = 0,5cm

P= 2ab + 2ac + 2bc
P= 2*1cm + 2*20cm + 2*5cm
P= 2cm + 40cm + 10cm
P= 55cm²

V = a*b*c
V= 2cm * 0,5cm * 1-cm
V= 100cm³


b) a= 1,2cm

P= 6a² = 6 * 1,2² = 8,64cm³²

V= a³ = 1,728cm³
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:27:05+01:00
A)
a=2cm
b=5mm=0,5cm
h=1dm=10cm

V=abh
V=2cm*0,5cm*10cm=10cm³

Pc=2a+2b+2(a+b)*h
Pc=2*2+2*0,5+2(2+0,5)*10=4cm+1cm+2*2,5*10=5cm+50cm=55cm²

b)
a=1,2cm

V=a³
V=1,2=1,728cm³
Pc=6a²
Pc=6*1,2²
Pc=6*1,44=8,64cm²
30 3 30