Słuchajcie :) potrzebuję kilku wskazówek dla bramkarza w ręcznej :) kilka ćwiczeń i jak się ma zachować podczas meczu :)
itp, itd. :D aha i jeszcze jedno w jakich sytuacjach piłka jest bramkarza ?? :)
nie czepiać się przedmotu :DD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:28:44+01:00
Jeśli chodzi o bramkarza to przede wszystkim trzeba ćwiczyć refleks np. niech druga osoba rzuca Ci piłkę w różnym tempie, raz szybciej raz wolniej. Poza tym powinnaś być dobrze rozciągnięta, czyli do tego mogą być właściwie takie najprostsze ćwiczenia jakie są na wfie w szkole: dociąganie głowy do kolan w siadzie, skłony itp. Na meczu musisz być przede wszystkim bardzo skupiona na piłce, dużo się w bramce ruszać, żeby być ciągle rozgrzaną i jakimś sposobem musisz wyczuwać intencje przeciwników, którzy będą rzucać piłkę, domyślić się w które miejsce bramki przeciwnik będzie rzucał :D tą zdolność zdobędziesz, jak będziesz często grała :) A piłka jest bramkarza jak jest w polu oznaczonym powiedzmy tym półokręgiem albo wyleci za linię bramki, czyli nie boczną na aut, tylko tą gdzie jest bramka :P
2010-01-04T15:00:22+01:00
To tak jeżeli stoisz na bramce musisz dokładnie obserwować piłkę jeżeli jest za linia a po bokach za zieloną linią jest twoja i nie mogą ci ją zabrać piłkę także możesz od kopać lub złapać i żucić do danej drużyny z bramki także możesz wyjść nie musisz tam stać jeżeli chcesz wyjścć po np; chcesz kopnąć piłkę czy coś bo akurat na boisku jest piłka a ty masz okazje strzelić gola to możesz go strzelić tylko pamiętaj musisz i tak pilnować bramki bo i naczej dostaniesz ochrzan ;)od kolegow-kolezanki powodzenia
1 5 1