Odpowiedzi

2010-01-04T14:38:03+01:00
1979
1 podróż apostolska 25 stycznia – 1 lutego Dominikana, Meksyk, Bahamy
2 podróż apostolska (I pielgrzymka do Polski) 2 – 10 czerwca Polska
3 podróż apostolska 29 września – 8 października Irlandia, USA
4 podróż apostolska 28 – 30 listopada Turcja
1980
5 podróż apostolska 2 – 12 maja Zair, Kongo, Kenia, Ghana, Górna Wolta, Wybrzeże Kości Słoniowej
6 podróż apostolska 30 maja – 2 czerwca Francja
7 podróż apostolska 30 czerwca – 12 lipca Brazylia
8 podróż apostolska 15 – 19 listopada Republika Federalna Niemiec
1981
9 podróż apostolska 16 – 27 lutego Pakistan, Filipiny, Guam, Japonia, Alaska (USA)
1982
10 podróż apostolska 12 – 19 lutego Nigeria, Benin, Gabon, Gwinea Równikowa
11 podróż apostolska 12 – 15 maja Portugalia
12 podróż apostolska 28 maja – 2 czerwca Wielka Brytania
13 podróż apostolska 10 – 13 czerwca Brazylia, Argentyna
14 podróż apostolska 15 czerwca Szwajcaria
15 podróż apostolska 29 sierpnia San Marino
16 podróż apostolska 31 października – 9 listopada Hiszpania
1983
17 podróż apostolska 2 – 10 marca Portugalia, Kostaryka, Nikaragua, Panama, Salwador, Gwatemala, Honduras, Belize, Haiti
18 podróż apostolska (II pielgrzymka do Polski) 16 – 23 czerwca Polska
19 podróż apostolska 14 – 15 sierpnia Francja
20 podróż apostolska 10 – 13 września Austria
1984
21 podróż apostolska 2 – 12 maja Alaska (USA), Korea Południowa, Papua-Nowa Gwinea, Wyspy Salomona, Tajlandia
22 podróż apostolska 12 – 17 czerwca Szwajcaria
23 podróż apostolska 9 – 21 września Kanada
24 podróż apostolska 10 – 13 października Hiszpania, Dominikana, Portoryko
1985
25 podróż apostolska 26 stycznia – 6 lutego Wenezuela, Ekwador, Peru, Trynidad i Tobago
26 podróż apostolska 11 – 21 maja Holandia, Luksemburg, Belgia
27 podróż apostolska 8 – 19 sierpnia Togo, Wybrzeże Kości Słoniowej, Kamerun, Republika Środkowoafrykańska, Zair, Kenia, Maroko
28 podróż apostolska 8 września Szwajcaria, Liechtenstein
1986
29 podróż apostolska 31 stycznia – 11 lutego Indie
30 podróż apostolska 1 – 8 lipca Kolumbia, Saint Lucia
31 podróż apostolska 4 – 7 października Francja
32 podróż apostolska 18 listopada – 1 grudnia Bangladesz, Singapur, Fidżi, Nowa Zelandia, Australia, Seszele
1987
33 podróż apostolska 31 marca – 13 kwietnia Urugwaj, Chile, Argentyna
34 podróż apostolska 30 kwietnia – 4 maja Republika Federalna Niemiec
35 podróż apostolska (III pielgrzymka do Polski) 8 – 14 czerwca Polska
36 podróż apostolska 10 – 21 września Stany Zjednoczone, Kanada
1988
37 podróż apostolska 7 – 19 maja Urugwaj, Boliwia, Peru, Paragwaj
38 podróż apostolska 23 – 27 czerwca Austria
39 podróż apostolska 10 – 19 września Zimbabwe, Botswana, RPA, Lesotho, Suazi, Mozambik
40 podróż apostolska 8 – 11 października Francja
1989
41 podróż apostolska 28 kwietnia – 6 maja Madagaskar, Réunion, Zambia, Malawi
42 podróż apostolska 1 – 10 czerwca Norwegia, Islandia, Finlandia, Dania, Szwecja
43 podróż apostolska 19 – 21 sierpnia Hiszpania
44 podróż apostolska 6 – 16 października Korea Południowa, Indonezja, Mauritius
1990
45 podróż apostolska 25 stycznia – 1 lutego Republika Zielonego Przylądka, Gwinea Bissau, Mali, Burkina Faso (dawniej Górna Wolta), Czad
46 podróż apostolska 21 – 22 kwietnia Czechosłowacja
47 podróż apostolska 6 – 14 maja Meksyk, Curacao (Antyle Holenderskie)
48 podróż apostolska 25 – 27 maja Malta
49 podróż apostolska 1 – 10 września Malta, Tanzania, Burundi, Rwanda, Wybrzeże Kości Słoniowej
1991
50 podróż apostolska 10 – 13 maja Portugalia
51 podróż apostolska (IV pielgrzymka do Polski) 1 – 9 czerwca Polska
52 Podróż Apostolska Jana Pawła II do Polski (IV) 13 – 20 sierpnia Polska, Węgry
53 podróż apostolska 12 – 21 października Brazylia
1992
54 podróż apostolska 19 – 26 lutego Senegal, Gambia, Gwinea
55 podróż apostolska 4 – 10 czerwca Angola, Wyspy Świętego Tomasza i Książęca
56 podróż apostolska 9 – 14 października Dominikana
1993
57 podróż apostolska 3 – 10 lutego Benin, Uganda, Sudan
58 podróż apostolska 25 kwietnia Albania
59 podróż apostolska 12 – 17 czerwca Hiszpania
60 podróż apostolska 9 – 16 sierpnia Jamajka, Meksyk, Stany Zjednoczone
61 podróż apostolska 4 – 10 września Litwa, Łotwa, Estonia
1994
62 podróż apostolska 10 – 11 września Chorwacja
1995
63 podróż apostolska 11 – 21 stycznia Filipiny, Papua-Nowa Gwinea, Australia, Sri Lanka
64 podróż apostolska (V pielgrzymka do Polski) 20 – 22 maja Czechy, Polska
65 podróż apostolska 3 – 4 czerwca Belgia
66 podróż apostolska 30 czerwca – 3 lipca Słowacja
67 podróż apostolska 14 – 20 września Kamerun, RPA, Kenia
68 podróż apostolska 4 – 9 października USA
1996
69 podróż apostolska 5 – 12 lutego Gwatemala, Nikaragua, Salwador, Wenezuela
70 podróż apostolska 14 kwietnia Tunezja
71 podróż apostolska 17 – 19 maja Słowenia
72 podróż apostolska 21 – 23 czerwca Niemcy
73 podróż apostolska 6 – 7 września Węgry
74 podróż apostolska 19 – 23 września Francja
1997
75 podróż apostolska 12 – 13 kwietnia Bośnia i Hercegowina
76 podróż apostolska 25 – 27 kwietnia Czechy
77 podróż apostolska 10 – 11 maja Liban
78 podróż apostolska (VI pielgrzymka do Polski) 31 maja – 10 czerwca Polska
79 podróż apostolska 21- 24 sierpnia Francja
80 podróż apostolska 2 – 6 października Brazylia
1998
81 podróż apostolska 21 – 26 stycznia Kuba
82 podróż apostolska 21 – 23 marca Nigeria
83 podróż apostolska 19 – 21 czerwca Austria
84 podróż apostolska 2 – 4 października Chorwacja
1999
85 podróż apostolska 22 – 28 stycznia Meksyk, USA
86 podróż apostolska 7 – 9 maja Rumunia
87 podróż apostolska (VII pielgrzymka do Polski) 5 – 17 czerwca Polska
88 podróż apostolska 19 września Słowenia
89 podróż apostolska 5 – 9 listopada Indie, Gruzja
2000
90 podróż apostolska 24 – 26 lutego Egipt
91 podróż apostolska 20 – 26 marca Jordania, Izrael
92 podróż apostolska 12 – 13 maja Portugalia
2001
93 podróż apostolska 4 – 9 maja Grecja, Syria, Malta
94 podróż apostolska 23 – 27 czerwca Ukraina
95 podróż apostolska 22 – 27 września Kazachstan, Armenia
2002
96 podróż apostolska 22 – 26 maja Azerbejdżan, Bułgaria
97 podróż apostolska 23 lipca – 2 sierpnia Kanada, Gwatemala, Meksyk
98 podróż apostolska (VIII pielgrzymka do Polski) 16 – 19 sierpnia Polska
2003
99 podróż apostolska 3 – 4 maja Hiszpania
100 podróż apostolska 5 – 9 czerwca Chorwacja
101 podróż apostolska 22 czerwca Bośnia i Hercegowina
102 podróż apostolska 11 – 14 września Słowacja
2004
103 podróż apostolska 5 – 6 czerwca Szwajcaria
104 podróż apostolska 14 – 15 sierpnia Francja
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:54:01+01:00
Dominikana, Meksyk, Bahamy
Polska
Irlandia, USA
Turcja
Zair, Kongo, Kenia, Ghana, Górna Wolta, Wybrzeże Kości Słoniowej
Francja
Brazylia
Republika Federalna Niemiec
Pakistan, Filipiny, Guam, Japonia, Alaska (USA)
Nigeria, Benin, Gabon, Gwinea Równikowa
Portugalia, Wybrzeże Kości Sł
Wielka Brytanoniowej, Kamerun, Republika Środkowoafrykańska, Zair, Kenia, Maroko
Szwajcaria, Liechtenstein

3 4 3