Krzysiek ma 23,54 zł oszczędności. Jego starszy brat Adam ma 3razy więcej oszczędności niż Krzysiek, a młodsza siostra Basia ma mniej o 50,5 zł niż Adam. Czy dzieci mają razem więcej niż 110zł?


Bardzo ważne..

Z góry dziękuje..

3

Odpowiedzi

2010-01-04T14:35:02+01:00
23,54+ 3*23,54+(3*23,54)-50,5=23,54+70,63+20,12=114,29\

114,29>110

mają wiecej niz 110zl
2010-01-04T14:36:47+01:00
23,54+3*23,54+(3*23,54-50,5)=114,28
Dzieci mają więcej niż 110zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:37:10+01:00
Krzysiek ma 23,54 zł oszczędności. Jego starszy brat Adam ma 3razy więcej oszczędności niż Krzysiek, a młodsza siostra Basia ma mniej o 50,5 zł niż Adam. Czy dzieci mają razem więcej niż 110zł?

Krzysiek - 23,54 zł
Adam - 3 * 23,54zł
Basia = 3 * 23,54zł - 50,50zł

23,54zł + 3 * 23,54zł + 3 * 23,54zł - 50,50zł =7 * 23,54zł - 50,50zł =
= 114,28zł