Odpowiedzi

2010-01-04T15:11:30+01:00
6 stycznia oddaje chold Jezusowi :
- ide do Kosciola
- po powrocie z kosciola pisze na drzwiach C + M + B + 2010
2010-01-04T15:21:49+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:22:34+01:00
1. Odmówię modlitwę poranną i wieczorną (uwielbiając w niej Pana)
2. Udam się do Kościoła, gdzie zostanie poświęcone kadzidło i kreda
3. Napiszę na drzwiach C + M + B (co oznacza prośbę, aby Bóg błogosławił nasz dom)
3. Przeczytam pismo święte