Odpowiedzi

2010-01-04T14:48:58+01:00
ZAPROSZENIE

Zapraszam serdecznie .......... i ............ na wesele które odbędzie się ..................... o godzinie...........suknie i garnitury obowiązkowe.


..............................
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:54:05+01:00
Nio to tak...
Tu znajduje się imię i nazwisko Panny młodej i pana młodego np
Karolina Nowak i Karol Kowalski
postanowili połaczyć serca węzłem dozgonnym wobec Boga i światków i rozpocząć wsólna drogę życia zawierajac zwiazek małzeński
dnia np 25 lipca 2010 roku o godzinie 17.30 w Kościele Parafialnym np w Warszawie.
Mamy nadzieje iż zaszczycą nas swą obecnościa np Anna Nowak z osoba towarzysząca na przeżycie wraz z z nami tej uroczystej chwili zapraszają Rodzice i Narzeczeni.
Po uroszystości serdecznie zapraszamy na przyjęcie weselne do domu weselnego w .....


Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przybycia do dnia 12 lipca 2010 r.
Karolina 729203...
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T14:55:32+01:00
ZAPRASZAM

Serdecznie zapraszam Cię na moje wesele. Odbędzie się ono w dużej sali balowej przy ulicy Jana Pawła Drugiego. Jest to w budynku czarno - zielonym nr. 28. Będzie tam mnóstwo gości. Będziesz na pewno bawiła się super. Będzie duży tort i mnóstwo ciast oraz obiad i kolacja. Wez też ze sobą dzieci będzie wesoło. I także będzie mała sala specjalnie dla dzieci. Pozdrawiam Cię i przyjdz z mężem. Zapraszam.

Anna i Piotr.