Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:54:18+01:00
Pan Scrooge ze złego człowiek zmienia się na dobrego.Na pczątku bohater jest złym i skąpym człowiekiem i jak co roku mial zamiar spedzic swieta w swym katorze przy czynnosci liczeniu pieniedzy. Święta Bożego Narodzenia szczególnie nie traktował zbyt poważnie. Jenak po wizycie 3 duchów zmeinia sie.
Podwyższył swemu pracownikowi pensje i zaczął opłacać leczenie Timiego, zaczął chodzić do kościoła. A co najważniejsze zaczął obchodzić Boże Narodzenie.
Dzięki duchom Scrooge zmienił swoje postępowanie i przez to zmienił też swą przyszłość.

Myśle że taka przemiana byla cudownym prezentem Bozonarodzeniowym dla jego rodziny
8 4 8
2010-01-04T15:02:48+01:00
Ebenezer Scrooge był skąpym i samolubnym człowiekiem.
Jednak, po wizycie trzech duchów, które pokazują mu przeszłość, teraźniejszość i przyszłość zmienia swoje postępowanie, zmienia się wewnętrznie. Z egoisty się w altruistę, cieszy się świętami, pomaga innym.
6 3 6