Dzisiaj pisałam próbny test kompetencji i było takie zadanie opisz swoją koleżankę ja nie napisałam jej wyglądu tylko napisałam żej jest miła fajna mamy takie same zainteresowania w lato chodzimy na spacery do lasu i nad jezioro w zime lepimy bałwana robimy aniółki na śniegu i tak dalej
prosze powiedzcie mi czy to też morze byc opis?
prosze o szybką odpowiedź

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:46:43+01:00
Według mnie to może być opis.
ale nie jestem pewna.
a pytałaś się kogoś jak to napisał ?
1 5 1
2010-01-04T14:48:06+01:00
Może być , ale prawdzwy opis koleżanki jest taki jak wygląda a w jakich ciuchach chodzi :)

Ale Może byc równiez taki :)