Odpowiedzi

2010-01-04T14:46:54+01:00
2010-01-04T14:47:47+01:00
A) 0 > -26
b)-55 < 55
c) - 55 > - 56

patrzysz ktora liczba jest wieksza i wstawiasz odpowiedni znak
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:49:12+01:00
Amasz liczbę ujemną a drugą dodatnią albo 2 ujemne to jest tak jakbyś miała u kogoś dług to wtedy masz ujemną
a 0>-26 >to oznacza że jest większe od
b) -55<55 dług jest zawsze mniejszą liczbą
c)-55>-56 rozumiesz jak coś to pisz?