Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T14:48:38+01:00
Gdyż światło jest niezbędnikiem do życia roślin w wodzie. Można zauważyć że im głębiej w zbiornikach wodnych tam ciemniej i nie ma światła!

Mam nadzieję że pomogłam !
1 4 1
2010-01-04T14:52:39+01:00
W wodzie promienie światła ulegają pochłanianiu przez cząsteczki wody ...
abiotycznych określających występowanie i rozmieszczenie organizmów. ... Jego
prędkość decyduje o jakości podłoża i możliwości jego zasiedlania . ...
2010-01-04T15:18:25+01:00
Bez swiatła niebyloby w wodzie zadnej istoty poniewaz swiatło ogrzewa wode