Odpowiedzi

2009-09-17T21:05:49+02:00
Raj, dnia 2 stycznia 0 r.

ZAPROSZENIE

Szanowny Panie .................[imię i nazwisko],
Mamy zaszczyt zaprosić Pana na wspaniałą ucztę z okazji stworzenia przeze mnie pierwszego człowieka, Adama. Biesiada odbędzie się w Raju, na polanie w lesie bukowym 1 lutego 0 roku o godzinie 19.
Prosimy o potwierdzenie swojego przybycia nie później niż 10 stycznia 0 roku. Strój Adama obowiązkowy.

Z poszanowaniem,
Pan Bóg

Zaproszenie dla dwóch osób.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T23:21:08+02:00
Zaproszenie.
W imieniu zarządu ogrodu Eden mam zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich mieszkańców królestwa na Ucztę w raju która została zorganizowana z okazji stworzenia Adama. owa uczta odbędzie się 15.09.2009r o godzinie 15:00 w centrum ogrodu eden.
Zarząd edenu.