Odpowiedzi

2010-01-04T14:58:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:04:43+01:00
A) R = 10 cm
R= a √2 przez 2
10 = a√2 przez 2 /*2
20 cm = a√2 /*√2
20√2 cm = 2a / ÷ 2
a = 10√2 cm
P=200 cm²

b)
R=a
a= 10
P=6* a²√3 przez 4
P= 150 √3 cm²


c)
R= ⅔h
h= a√3 przez 2
10= 2/3h /dzielone przez 3
30=2h / dzielone 2
h=15
P= a²√3 przez 4
h=a√3 przez 2
15=a√3przez 2
30=a√3 / × √3
30√3=3a /dzielone przez 3
10√3=a
P=(10√3)² √3 przez 4
P= 75√3