Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:01:55+01:00
A=16,28cm
b=16,28/2= 8,14
cm
O=2a+2b
O=2*16,28cm+2*8,14cm=32,56cm+16,28cm=48,84cm≈49cm

ODP: Należy kupić 1metr siatki.
1 1 1
2010-01-04T15:03:47+01:00
A= 16,28 cm
b= 16,28:2= 8,14 cm

O= 2*16,28 + 2*8,14 = 32,56 + 16,28= 48,84 cm = 0,4884m ( w zaokrągleniu 0,49m)
1 1 1
2010-01-04T15:07:28+01:00
16,28cmx2= 32,56cm
16,28cm:2=8,14cm
8,14cmx2=16,28cm

32,56+16,28=48,84cm
48,84cm=48,84x0,01=0,4884m
1m=100cm

Odp. Potrzeba 0,4884m siatki.