Odpowiedzi

2010-01-04T15:05:02+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:05:29+01:00
A) a=200 i b=17

17/200= 13,5/100 = 8,5%

b) a=250 i b=33

33/250= 132/1000= 13,2/100 = 13,2%

c) a=70 i b=21

70 = 100%
21 = x%

x= 2100/70
x=30%

d) a=144 i b= 63

144 = 100%
63 = x%

x=6300/144
x= 43,75%
1 5 1
2010-01-04T15:07:49+01:00
A)
200 - 100%
17 - x
x = (17×100) ÷ 200 = 8,5%
b)
250 - 100%
33 - x
x = (33×100) ÷ 250 = 13,2%
c)
70 - 100%
21 - x
x = (21×100) ÷ 70 = 30%
d)
144 - 100%
63 - x
x = (63×100) ÷ 144 = 43,75 %