Odpowiedzi

2010-01-04T15:11:57+01:00
Pisak pisanie pismo pisarka pisarz zapisać odpisać wypisać rozpisać dopisać pisak
młody młodość młody
mróz mroźny mroźno mrozek mroźno
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:12:41+01:00
Pisałam, pisałem, pisarski, pisarz, pisak, pismo, piśmienniczy, pisemny, zapisać, odpisać, pisarka, rozpisać, pisanie, wypisać, dopisać rozpisać

młody, młoda młodzież młodzieżowy młodzik

mróz mrozić zamrożony zamrażać zamarznięty mroźny mroził mrozek odmrozić odmrożony zamrażarka
21 4 21
dziękuję bardzo za informacje. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do polubienia naszego fotograficznego fiuta
2010-01-04T15:12:48+01:00
Pisać- pisarz zapisać napisać długopis rękopis spisać staropis spis napis, rozpisać
młody- młodszy najmłodszy odmładzać młodość młód
mróz- mroźny mrozić zamrozić mroźnie zamrażarka zamrażać zmarznąć rozmarznąć odmrozic
8 3 8