Wpisz nazwy krajów w odpowiednich kolumnach:
KRAJE:Canada,Marocco,Ausrtalia,Brazil,Japan,Great Britain,China,Argentina,Ireland,The United States,

-----------------------------------------------------------------------------------
Africa:

Asia:

Australasia:

Europe:

North America:

South America:

--------------------------------------------------------------------------------------

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:19:42+01:00
Africa: , Marocco

Asia: Japan, China,

Australasia:Australia

Europe:Great Britian, Irleand

North America:United States,Kanada

South America: Argentina, Brazilia
3 3 3
2010-01-04T15:21:58+01:00
Africa : Marocco,

Asia: Japan,China,

Australasia: Australia,

Europe: Great Britain,Ireland

North America: Canada,The United States

South America: Brazil,Argentina


;))
3 5 3